Najczęściej zadawane pytania

Co zrobić, jeśli płatność się nie powiodła?

Po 5 minutach od nieudanej płatności na adres e-mail podany w zamówieniu otrzymasz kolejny link do płatności. Jeśli ponownie napotkasz trudności w opłaceniu zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub poprzez Facebook/Instagram. Nie opłacaj nieudanego zamówienia przelewem bankowym!

Co zrobić, jeśli podczas składania zamówienia z koszyka zniknął mi produkt lub stał się niedostępny?

Zamawiany produkt najprawdopodobniej został wyprzedany. Dołożenie produktu do koszyka nie jest równoznaczne z jego rezerwacją.

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Aktualizacje związane ze statusem zamówienia są automatycznie wysyłane mailowo na podany e-mail w zamówieniu.

 Status realizacji zamówienia można również sprawdzić na koncie Użytkownika. Jeśli zamówienie robione było jako Gość, a nie otrzymali Państwo potwierdzenia mailowego – wówczas można skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Staramy się wysyłać przesyłki jak najszybciej – zwykle wysyłka odbywa się w ciągu 1-3 dni roboczych, ale zdarza się, że okres ten może być wydłużony do 10 dni roboczych. Wydłużony okres oczekiwania dotyczy produktów dostępnych na zamówienie lub w okresie trwania promocji/okresów świątecznych.

Czy mogę dokonać zmiany adresu dostawy po złożeniu zamówienia?

Tak, jest to możliwe, jeśli status zamówienia w systemie wskazuje, że oczekują ono na płatność bądź znajduje się w trakcie realizacji. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub poprzez Facebook/Instagram.

Jeśli zamówienie zostało oznaczone jako "Zrealizowane" nie ma możliwości dokonania zmian w adresie doręczenia.


Czy mogę zamienić kolor/wzór produktu w zamówieniu?

Tak, jest to możliwe, jeśli status zamówienia w systemie wskazuje, że oczekują ono na płatność bądź znajduje się w trakcie realizacji. Wyjątek stanowią okresy promocyjne – z uwagi na dużą ilość zamówień nie możemy zagwarantować takiej możliwości. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub poprzez Facebook/Instagram.

Jeśli zamówienie zostało oznaczone jako "Zrealizowane" nie ma możliwości dokonania zmian w zamówieniu.


Czy mogę domówić produkty do zamówienia?

Tak, jest to możliwe, jeśli status zamówienia w systemie wskazuje, że oczekują ono na płatność bądź znajduje się w trakcie realizacji. Wyjątek stanowią okresy promocyjne – z uwagi na dużą ilość zamówień nie możemy zagwarantować takiej możliwości. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub poprzez Facebook/Instagram.

Jeśli zamówienie zostało oznaczone jako "Zrealizowane" nie ma możliwości dokonania zmian w zamówieniu.


Czy oferujecie darmową dostawę?

Tak, przy zakupach powyżej 399zł wysyłka do paczkomatu InPost i/lub kurierem GLS na terenie Polski jest bezpłatna.

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego w naszym magazynie w Bydgoszczy po wcześniejszej przedpłacie. O gotowym zamówieniu poinformujemy cię wysyłając wiadomość e-mail na adres podany w zamówieniu.

Uwaga! Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej! Brak możliwości zakupu na miejscu.

Czy mogę wymienić zakupiony produkt?

Nie ma możliwości wymiany produktu na inny kolor/rozmiar/itp.

Jeżeli dany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać jego zwrotu bez podania przyczyny w terminie 30 dni od daty doręczenia zamówienia. Więcej informacji znajdziesz w zakładce ZWROTY.

Czy mogę połączyć zamówienia, aby nie płacić podwójnie za przesyłkę?

Tak, jest to możliwe, jeśli status obu zamówień w systemie wskazuje, że oczekują one na płatność bądź znajdują się w trakcie realizacji. Wyjątek stanowią okresy promocyjne – z uwagi na dużą ilość zamówień nie możemy zagwarantować takiej możliwości.
W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub poprzez Facebook/Instagram.

Jeśli jedno lub oba zamówienia zostały oznaczone jako "Zrealizowane" nie ma możliwości połączenia zamówień.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak. Faktura zostanie wystawiona na dane podane podczas składania zamówienia w sekcji "Dane płatności". Faktura zostanie dołączona w formie papierowej do zamówienia.

Jeśli w formularzu nie zostanie podany NIP oraz nazwa firmy, do zamówienia dołączymy paragon fiskalny. Nie ma możliwości wystawienia faktury VAT jeśli do zamówienia został uprzednio wystawiony paragon.

Czy mogę otrzymać fakturę imienną?

Tak. Aby uzyskać fakturę imienną do zamówienia, podczas składania zamówienia konieczne jest dołączenie stosownej informacji w sekcji "Uwagi do zamówienia". Faktura zostanie wystawiona na dane podane podczas składania zamówienia w sekcji "Dane płatności". Faktura zostanie dołączona w formie papierowej do zamówienia.

W przypadku braku informacji o fakturze imiennej, do zamówienia zostanie wystawiony paragon fiskalny.


 
Czy macie swoje sklepy stacjonarne?

Nie mamy sklepów stacjonarnych, ale współpracujemy z dystrybutorami na terenie Polski oraz Europy.

Nie ma możliwości dokonania zakupów w naszym magazynie w Bydgoszczy.