Zakupione produkty objęte są 2 letnią gwarancją producenta. Jeżeli podczas użytkowania produktu pojawią się wady, prosimy o zgłoszenie reklamacji. Skontaktuj się z nami pod adresem sklep@makaszka.pl przekazując informacje niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, tj.:
Reklamacja zostaje rozpatrzona zaocznie w ciągu 14 dni.
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji poprosimy Cię o podanie dogodnego terminu oraz adresu, skąd możemy odebrać produkt. Zabezpiecz towar na czas transportu. W tym celu możesz użyć dowolnego kartonu lub folii/worka. Do przesyłki nie musisz już dołączać formularza ani dowodu zakupu 🙂
Odbiory realizujemy za pośrednictwem kuriera GLS – przewoźnik doręczy niezbędne listy przewozowe.
Pamiętaj, aby produkt odsyłany na reklamację był czysty (wyprany/wyczyszczony).
Więcej informacji nt. rozpatrywania reklamacji znajdą Państwo w punkcie IX. Regulaminu.