Reklamacja

Zakupione produkty objęte są 2 letnią gwarancją producenta. Jeżeli podczas użytkowania produktu pojawią się wady, prosimy o zgłoszenie reklamacji. Skontaktuj się z nami pod adresem sklep@makaszka.pl przekazując informacje niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, tj.:

  1. numer zamówienia otrzymanego drogą mailową lub inny dokument potwierdzający zakup w sklepie Makaszka, np. paragon, faktura, wiadomość e-mail;
  2. opis występującej wady;
  3. zdjęcia lub filmiki przedstawiające występującą wadę.

Reklamacja zostaje rozpatrzona zaocznie w ciągu 14 dni.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji poprosimy Cię o podanie dogodnego terminu oraz adresu, skąd możemy odebrać produkt. Zabezpiecz towar na czas transportu. W tym celu możesz użyć dowolnego kartonu lub folii/worka. Do przesyłki nie musisz już dołączać formularza ani dowodu zakupu 🙂

Odbiory realizujemy za pośrednictwem kuriera GLS – przewoźnik doręczy niezbędne listy przewozowe.

Pamiętaj, aby produkt odsyłany na reklamację był czysty (wyprany/wyczyszczony).


Więcej informacji nt. rozpatrywania reklamacji znajdą Państwo w punkcie IX. Regulaminu.